یلدا، مجالی است برای تکرار هر آنچه روزگاری، سرمشق خوبی‌های ما بوده‌اند و امروز بر روی طاقچه عادت‌ها غبار می‌گیرند و فراموش می شوند. مجالی است برای دیدن عزیزانی که تصویر و صدای‌شان در پس مشغله‌های زندگی رنگ باخته‌اند. مجالی است برای نشستن لبخند بر لبان کودکان، در آغوش پر مهر بزرگ‌ترها. یلدا مجالی است، مجالی برای من، مجالی برای تو، تا همگی لحظه‌های شیرین با هم بودن را تجربه کنیم.

شب یلدا یکی از سنت های دیرینه‌ی ما و شبی متفاوت از سایر شب‌ها می‌باشد. در این شب شور و شوق دیگری در میان مردم وجود دارد و اما امسال به خاطر ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی که برای اکثر کسب و کارها ایجاد کرده، حال و هوای متفاوت نسبت به سال‌های گذشته دارد.

ما نیز در ویونا هاست بر اساس مسئولیت اجتماعی خود این نکته مهم را تکرار می‌کنیم که با برگزار نکردن مراسم به صورت حضوری، در حفظ جان عزیزان خود و دیگران سهیم باشیم و مراسم امسال را با روش‌های جایگزین تماس تصویری و تلفنی برگزار کنیم.

به مناسبت این رسم کهن ایرانیان، ویونا هاست همانند سال‌های گذشته تخفیف شب یلدا برای تمام مشتریان جدید و قدیمی خود در نظر گرفته است. جشنواره تخفیف از ابتدای روز چهارشنبه مورخ ۲۶ آذر لغایت پایان روز یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ با تخفیف %۳۰ در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از تخفیف کافیست عبارت yalda-1399 را به عنوان کوپن در قسمت کد تخفیف هنگام ثبت سفارش وارد نمایید.

توضیحات:

  • این کد تخفیف فقط در مورد سفارشات جدید میزبانی وب لینوکس اشتراکی ایران قرارداد یکساله اعمال خواهد شد.
  • تمامی سفارشاتی که در محدوده تاریخ ذکر شده ثبت و صورتحساب آن پرداخت شوند فعال می شود.
  • سفارشاتی که موفق به پرداخت صورتحساب تا پایان روز ۳۰ آذر نشوند، سفارش آنها لغو خواهد شد.