جمعه سیاه (Black Friday) در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری که عملا آخرین جمعه ماه نوامبر بوده و دوشنبه خرید اینترنتی (Cyber Monday) در ۳۰ نوامبر می‌باشد. در واقع جمعه سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکتها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را به خریدهای ویژه این روز بپردازند.

سالها است که این روز، شلوغترین روز برای فروشنده‌ها است. هر چند آمریکای شمالی محل اصلی رخداد این سنت است، اما همچون بسیاری از سنتهای دیگر این منطقه، این سنت نیز به کشورهای دیگر سرایت کرده است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه‌ها قبل از ساعت ۴ صبح باز می‌کنند و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می‌آورند و باید تا قبل از آغاز شب خرید کرده باشند. (با کمی دخل و تصرف به نقل از ویکی‌پدیا عزیزمان)

با توجه به استقبال کاربران ایرانی از تخفیف‌های دوشنبه خرید اینترنتی یا همان دوشنبه بازار معروف و هیجانی خودمان (!) در سال‌های گذشته و همزمان شدن آن با  رونمایی نسخه جدید سایت ویونا هاست (مصداق بارز داستان کوزه گر و آب خوردن از کوزه شکسته)، تصمیم گرفته شد تا از ابتدای روز جمعه مورخ ۶ آذر لغایت پایان روز دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ تخفیف ۵۰% برای تمامی مشتریان جدید و قدیمی در نظر گرفته شود.

برای استفاده از تخفیف کافیست عبارت black-friday-2015 را به عنوان کوپن در قسمت کد تخفیف هنگام ثبت سفارش وارد نمایید.

توضیحات:

  • این کد تخفیف فقط در مورد سفارشات جدید میزبانی وب لینوکس اشتراکی ایران قرارداد یکساله اعمال خواهد شد.
  • زمان فعال شدن کد تخفیف، ساعات اولیه روز جمعه ۶ آذر بوده و در ساعات پایانی دوشنبه شب، مورخ ۹ آذر ۱۳۹۴ غیر فعال خواهد شد.
  • تمامی سفارشاتی که در محدوده تاریخ ذکر شده ثبت و صورتحساب آن پرداخت شوند فعال می شود.
  • سفارشاتی که در تاریخ ذکر شده ثبت شوند ولی به هر دلیلی موفق به پرداخت صورتحساب تا پایان روز دوشنبه ۹ آذر نشوند، سفارش آنها لغو خواهد شد.